vineri, 8 noiembrie 2013

untitled5.rlk

“Daca nu as avea sentimente as fi cea mai puternica femeie din lume”

   Vantul mi-a adiat parfumul ca intr-un ritual. Si mireasma mea a poposit pe haine, pe fete, pe buze. A imbatat simturile. Exact cand vorbeai mai tare, cand te rasteai la mine, cand lumea vroia sa vada un sarut dar ramanea uimita ca primesc doar vederea umbrei tale care se indeparta, exact atunci cand sangele imi pulsa, parfumul meu se intepenea pe alte buze.
    Barbatii au fost mereu vanatori. Mi-ar placea sa te vad si pe tine asa. Pote esti dar nu imi arati asta mie. Iar mie m-a placut sa fiu vanata, desi  parca mai mult imi place sa simt prada, sa ma misc incet, sa o adulmec, asa cum am facut si cu tine. Asa cum fac si acum instinctiv. Doar ca prada trebuie sa fie vie. Sa alerge ca si cum ar simti pericolul si ar fugi de tine. Sa te priveasca din departare cu nenumarate intelesuri. Sa se apropie din cand in cand, sa simta ca e in bataia pustii. Apoi sa fuga din nou ca intr-un joc fara sfarsit. Tu esti inert. Nu iti mai doresti nici sa fugi nici sa te apropii. Nu mai respiri iar eu nu pot ghici cateodata unde esti.
   Si cand prada pe care o vreau sa o atarn trofeu mult ravnit nu mai da semn ca ar fi vie, jungla de asfalt freamata. Adulmeca. Prietenii ti se transforma in dusmani, dusmanii rad pe la colturi. Totul se trezeste la viata cand simturi ascutite percep moartea ta.
   Abia asteptau. Sa iti intorci capul o clipa. Si in clipa aia eu purtam inevitabil parfumul. L-au simtit. Te-au tradat in minte de mii de ori. Si-au imaginat ca iti pot lua prada pentru a se infrupta din ea dupa bunul plac. Dar nu stiau ca nu fusesem niciodata vanata de tine. Deci lupta abia acum ar fi inceput. Unii, mai curajosi, s-ar fi bagat in joc. Si chiar au facut-o incet si cu pasi mici. Am mirosit totul din prima. Nu am fugit si nu m-am ascuns. Am stat in dulce asteptare sa observ, sa le vad strategia. M-am prefacut lovita de fiecare data cand tu erai lovit si absent. Tu esti la fel si acum, iar eu inca ma prefac.
   Nu am renuntat la simturile mele ascutite niciodata. Poate asa le-ar fi iesit partida de vanatoare. Eu nu pot fi o prada. Pentru ca sunt mai desteapta si mai alerta decat orice vanator. Pentru ca eu dobor, atunci cand vreau, atunci cand pot. Pacat ca eu te vanez inca pe tine. E o iluzie ca te-as putea prinde in viata. Te vei trezi mult dupa ce eu nu voi mai fi aici sa te ador.
   Imi place vantul care imi atinge pielea insetata de atingerea ta. Si ca un paradox duce parfumul pe care tu trebuia sa il adulmeci in toate locurile in care asteapta febril vanatorii. Prietenii tai. Sau dusmanii tai deja.
Nu cred sa pun curand ochii si simturile pe alta prada. Stau jos pe iarba deasa, intinsa langa tine. Daca inchid ochii nu iti pot simti prezenta desi simt cum toti ceilalti pandesc. Pe tine te vad intins cu spatele la mine. Daca nu te-as cunoaste asa bine poate nu as sti ca esti tu. Poate as crede ca mii de chipuri pot sta ascunse privirii mele. Nu stiu de ce inca fac asta. Poate pentru ca am multa rabdare sau multa speranta. Poate pentru ca in mintea mea proiectez mereu imaginea in care tu te intorci cu fata spre mine. Ma saruti si imi rascolesti sufletul. Apoi te ridici si imi dai de inteles ca daca te vreau trebuie sa te vanez neincetat. Si asta e tot ce astept. Atunci toti prietenii, dusmanii tai se vor otravi cu parfumul meu. Tu insa te vei opri din cand in cand adulmecand. Sa vezi daca mai sunt pe urmele tale. Ma vei astepta doar ca sa ma iubesti, sa imi faci sufletul sa tresalte. Stii ca te voi urma de fiecare data si asta iti da incredere in tine.
   Inca dormi cu spatele la mine. Iar eu inca am rabdare. O mana puternica se ascunde intr-o manusa de catifea. Insa cand eu deschis palmele mele puternice tin inima mea in ele. Trofeul oricarui vanator, inima vanatului sau.

   
Tranfsorma-te pentru o clipa. Vei afla ca ai totul si ca nu ti-a lipsit si nu iti va lipsi nimic. Nu atata timp cat imi poti simti parfumul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu