miercuri, 27 noiembrie 2013

Totul sau nimic

   Ultimul an a fost unul destul de prost pentru mine. Multe lucruri au mers aiurea, multe situatii au fost de tot rasul, mi-e rusine de rusinea celor care s-au injosit. Abia astept sa se termine 2013. Insa toate astea au avut si o parte buna. M-am redescoperit pe mine, m-am debarasat de un trecut de care nu ma credeam capabila sa ma rup vreodata, am facut lucruri marete pentru o persoana care a trait cu teama de a trai timp de 15-16 ani. Am sa detaliez si lucrurile astea personale intr-o alta postare.
   Mi-am dat seama de ceea ce imi doresc cu adevarat de la viata. Si mai ales de ceea ce nu imi mai doresc vreodata. Citeam intr-o carte despre cum sa gasesti adevarata dragoste, ca fiecare om are un set de valori, dorinte, necesitati, fara de care pentru el relatia nu va fi niciodata ok. Se cheama SQN-ul relatiei. Ce imi doresc si ce nu suport si nu vreau, intr-o analiza facuta la rece, fara fite, ci doar pura realitate, pastrand strict ceea ce e absolut necesar.
   Azi, pe o vreme care ma face sa ma urc in primul avion spre orice destinatie cu soare si caldura, mi-am facut testul suprem. SQN-ul meu.
    SQN = sine qua non, sau, in traducere, fara de care nu se poate.

  • Timp - o relatie serioasa, pentru ca in niciun caz nu vorbesc de aventuri si alte asemenea aici, presupune timp petrecut in doi. Presupune nu numai dorinta ci si disponibilitatea petrecerii timpului, facand de la cele mai banale lucruri, cum ar fi gatitul sau intinsul rufelor, pana la plimbari, iesiri, dragoste..
  • Respect - respecta si pretuieste tot ceea ce fac pentru tine, mai ales ca o fac dezinteresat, vino in intampinarea problemelor mele, chit ca te las sa le ghicesti, pentru ca nu vreau sa te impovarez cu ele. Am sa fac mereu acelasi lucru, pentru ca din ce primesc eu dat inzecit inapoi..
  • Locul 1 - nu am sa intru niciodata intr-o competitie cu parintii tai, cu fratii sau rudele. Este alt gen de relatie cea pe care o avem cu familia. Sunt ai nostri, buni, rai. Dar in viata ta nu am sa ma multumesc sa alerg de una singura si sa fiu pe locul 2. Intr-o relatie la care tii, care vrei sa mearga si care duce undeva, persoana iubita e pe primul loc.
   E simplu? E complicat? E mult sau putin? Nu stiu. Stiu insa ca de asta e nevoie ca sa mearga. Ca sa merg. Ca sa mergem..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu