marți, 31 martie 2015

Leapsa :)

   Nu am facut pana acum o astfel de postare pentru ca am primit numai leapsa de beauty. Iar eu nu cred in beauty. Cred in sanatate, cred intr-o stare de bine si de multumire cu sine, cred ca frumusetea este in ochii celui care priveste. Azi o leapsa altfel. Multumesc Alina.

1. Descrie-ti viata din momentul actual printr-un singur cuvant. 
Pace.

2. Se spune ca "niciodata sa nu spui niciodata". Insa tu niciodata..
Sigur sigur, niciodata nu voi renunta la visurile mele.

3. Cum ai defini iubirea in cat mai putine cuvinte?
Iubirea e bliss, iubirea nu e pentru cei multi, iubirea e pentru cei putini, cei fericiti. Iubirea e inteligenta si e pentru cei cu minti inalte.

4. Ti-ai gasit rolul in aceasta lume? Daca da, care este?
L-am gasit atunci cand nici nu il cautam. Pastrez raspunsul pentru mine, intr-un cuvant: creatie.

5. Daca ai putea da timpul inapoi, ai schimba ceva din trecutul tau?
Nu, pentru ca n-as mai fi eu cea de azi. As schimba un lucru miiiic de tot, sa stiu sa inot de mica, nu de la 11 ani. Inotul e libertate, e fericire.

6. Care este persoana pe care o admiri cel mai mult?
Mama pentru determinare si frumusete, tata pentru iubire, intelegere si intelepciune.

7. Daca ai mai avea doar o zi de trait, cum ti-ai petrece-o?
Singura, undeva la caldura, la mare, pe plaja la soare si inotand. As scrie tot ce imi vine in minte, despre viata mea.

8. Cum erai acum 5 ani? Ce visai? Ai realizat ceva din tot ce aveai in plan?
Eram mai tanara :)) Visam mult, faceam putin din ce visam. Aveam in plan casatorie si copii. Nu am realizat planul, am realizat lucruri pe care nici nu indrazneam sa le visez.

9. Daca ai putea sa afli ceva din viitorul tau, ce ai vrea sa stii?
As vrea sa stiu ori tot, ori nimic. :)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu