luni, 18 ianuarie 2016

Ramble.. luna mea.

   Bine v-am regasit in noul an! Sa fie bun pentru toata lumea, sa fie bun asa cum percepeti fiecare dintre voi binele!
   Asta e luna mea, pentru ca e ziua mea si mie nu imi ajunge o zi. A inceput prost. Pe intai ianuarie am plans, se zice ca nu-i de bine, ca plangi tot anul. Mno.. nu m-am mai putut abtine. Apoi operatia tatalui meu, care s-a terminat cu bine, dar pe mine perioada asta m-a mutilat intr-un fel pe care nu il inteleg. Ma asteptam la panici si n-au fost, a fost in schimb o lupta crunta in creier si suflet, pe care am dus-o singura, eu cu mine. Am avut un ajutor nesperat si salvator de la niste fete bune, pe care nu le-am strans in brate nici macar o data, dar virtual de mii de ori. As fi vrut ajutor, as fi vrut sa fiu tinuta in brate cat am urlat in mine, poate n-am stiut sa cer. Cred ca de multe ori trebuie sa ceri ca sa primesti, desi cine te cunoaste stie de ce ai nevoie. Acum sa-i mai si pese cuiva. Eu multumesc din inima, totusi.
   M-am trezit cu o eticheta, ca nu's feminina si nu apreciez romantismul. Nu mi-a ramas mult lipita de frunte, pentru ca nu functionez dupa pareri, daca ele, parerile, nu's ale mele. Sunt romantica pana in maduva oaselor, nu mereu, nu siropos si lesinacios ( lesin de la panici, e destul), dar sunt. Feminina? Ce inseamna asta? Ca mergi pe tocuri si te machiezi? Ca bati de trei ori din gene? Nu am timp si nici circumstante sa fiu feminina. Cand dai lopeti de zapada, cand racletezi geamul pana iti sangereaza mainile, cand cari zeci de kile de cumparaturi, cand faci curat, munca, sport, mancare si etc si etc in aceeasi zi, conteaza sa fii dusata, cu parul curat, cu hainele curate. Unghii lacuite? Ce sunt alea? Sincer nu se pupa cu schimbat becuri, reconditionat usi, spalat, bagat intr-a treia. Ruj? Si cum mai pup Maxu fara sa il imbacsesc? 
   Romanticoasa? Cand? Cand stau la pompa in benzinarie? Cand fac zeci de drumuri intr-o zi si creierul parca a amortit si stie doar drumul si ce are de facut la prima destinatie? Cand am atatea griji ca noaptea fac liste si scenarii? Intre doua cozi de cate o ora fiecare la posta romana, cu colete care imi rup spinarea si mainile? 
   Puterea unui barbat sta in zambetul si seninatatea femeii de langa el. Si in capacitatea lui de a discerne Femeia de fetite/femeiuste. Mult timp am mers pe principii de genul: platim nemteste, ma deplasez singura la locul de intalnire, nu cer ajutor, ma machiez si ma aranjez cand ies din casa, sunt impecabila. Credeam ca asa vine fat frumos. Nu. Au venit rateuri de barbati. Apoi a fost momentul zero, cand eram in blugi rupti, un maiou decoltat (o fi contribuit si asta), cu par ravasit si bronzata. Cand am intalnit singurul barbat care m-a iubit ca pe o Femeie, asa cum vazusem in familia mea ca se iubeste Femeia. Si mi-am permis si romantism si tot. Pentru ca fara sa fie un magnat, nu era nici pe departe, mi-a oferit toate conditiile sa fiu femeie si m-a invatat sa nu accept mai putin. Apoi s-a terminat, asa se intampla in viata, unele lucruri, cat de bune, se termina. Si am mai bifat cateva rateuri de barbati si n-am mai fost nici romantica nici feminina. Eu singura, pentru mine si cei dragi, de la rasarit pana la apus, prin noroaie in care tocurile nu au ce cauta, prin ploi in care nu poti umbla coafata ca la salon, pe plaje unde am putut sa fiu eu, pe varf de munte unde nu urci machiata. Si m-am indragostit tare de mine si am fost mandra. Si sunt.
   Cadouri. Ce poti face cadou unei Femei singure? Nu veni cu flori, ca ti le face guler. Ea are nevoie de masina deszapezita si iti va multumi, iti va face in caz de urgenta si un blowjob pentru asta. Nu ii cumpara vreo cana de ceai cu Angry Birds, cand ea uraste pasarile si nu bea ceai, ca se poate sa iti infiga cioburile direct in ochi si sa fie achitata de orice judecator. Nu ii lua lucruri inutile, ea are nevoie de ceea ce foloseste, de ceea ce ii place. N-ai inspiratie? Vrea la mani-pedi, la cosmetica, la spa. Sunt vouchere pe zumzi si alte d-astea. Si iesi ieftin. Intreab-o ce vrea. Du-o la mall. Condu tu sau du-o taxiul, ca a condus destul si-i obosita. Si vrea doar o zi a ei. In care nu tine in rucsac chei si acte si sticle cu apa si toate rahaturile. Cand ii incap rahaturile intr-o geanta plic si se urca pe tocuri, nu mai cara plase, nu isi mai face nicio grija, ca esti tu acolo si faci tu bine toate planurile. Ca e ziua ei si tu multumesti cerului ca s-a nascut. Si o sarbatoresti. N-o sa-si aleaga Vuitton. O sa vrea un tricou cu mesaj funny si chiloti de la Marks. Si o portie de cartofi. Are o zi de rasfat, o merita. Daca tu o meriti, pe ea, pe femeie, o sa i-o oferi.
   Daca nu vrei sa i-o oferi sau crezi ca poti da gres, poti sa ii cumperi un covor de la ikea. Asta. Pe asta si-l doreste. 
http://ikeacomenzionline.inspiratiepentruacasa.ro/index.html?ajReqString=bAiiS4Gkjn8j7ekS520aErubBQpZfYzMbdZLxLebMqAuEl

LE. Am primit covoruuuuulllllllllll!!!!!!!!!!!! <3 happy me! multumesc :D

    Si de restul, sa ne fie bine. Biggest of hugs.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu