miercuri, 13 septembrie 2017

Din nou

   Cand am inceput blogul, nici nu stiam de fapt ce vreau sa fac cu el. Nu ca acum as sti. Cu blogul sau in general. Am recitit postarile, toate. Gasesc mult cenzura in ele, in limbaj, in exprimare. Gasesc ascunzisuri si chiar primisem o intrebare pe tema asta, daca nu ma simt prea expusa cu blogul. Nu, nu ma simt. 
   Asa ca de azi, zic sa-i dau o fata noua. Aia in care spun deschis si fara cenzura ce cred si despre cine cred. Ce am trait si ce am invatat. Si ce n-am invatat. Si am sa-mi bag pula de multe ori. Ca asa vorbesc eu si asa voi "vorbi" si in scris.
   Poate cineva va.. "enjoy".

xoxo, Ralu.



Sursa foto: www.sayinimages.com

Un comentariu:

  1. Sa fii tu insuti, este o stare ce este conditionata de recunoasterea trairii autentice. Iar asta se poate realiza prin constientizare.

    RăspundețiȘtergere